Dlaczego facet powinien nosić zegarek?

Czy w XXI wieku zegarki naręczne są jeszcze komukolwiek potrzebne? No jasne, że są. Istnieje wiele powodów, oto kilka z nich:

1) Poręczność

Zerkanie na nadgarstek to najwygodniejsza forma sprawdzania czasu. Od początku XX wieku nie wymyślono nic lepszego. Zegarek naręczny spisuje się w każdej sytuacji, nawet kiedy masz zajęte ręce. Właśnie z tego powodu zyskały popularność w trakcie I wojny światowej. Modele kieszonkowe stały się bezużyteczne.

2) Wzmocnienie wizerunku

W niektórych zawodach ważne jest, aby podkreślać swój dotychczasowy sukces. Wzięty prawnik, przedsiębiorca czy konsultant biznesowy wzbudza większe poważanie, kiedy odpowiednio się prezentuje. Może to zabrzmieć jak stereotyp, ale drogi zegarek na nadgarstku wysyła do podświadomości klienta wiadomość „płacisz krocie za moje kompetencje, więc możesz mi zaufać – wiem co robię”.

StockSnap_ZD5OIH0I9A.jpg

3) Zegarek jako biżuteria

Mężczyźni ,w przeciwieństwie do kobiet :), mają ograniczone pole do popisu przy doborze biżuterii. W tej sytuacji, porządny zegarek to podstawowy dodatek eleganckiego faceta. W ten sposób możemy wyrazić własny styl i charakter.

PS Nie zapominaj o męskich dodatkach biżuteryjnych. W sklepie online Bovem.com.pl znajdziesz sygnety, łańcuchy i bransolety, które znakomicie zaakcentują Twój markowy zegarek.

4) Czas to pieniądz

Istnieje takie przekonanie wśród profesjonalistów – „Nie sprawdzam godziny na smartphonie jak studenci, stażyści czy praktykanci. Uważam czas za na tyle istotny, że wymaga dedykowanego urządzenia do jego mierzenia i zarządzania nim„.

5) Dodatkowe funkcje

Spośród tysięcy modeli zegarków możesz wybrać coś specjalnego, nawiązującego do Twojego hobby albo pracy. Faceci kochający wodę (marynarze, nurkowie, turyści na jachtach) wybiorą tak zwane divery (np. Orient FAA02002D9, Omega Seamaster PloProf). Sportowcy docenią zegarki z chronografem (stoperem) oraz pulsometrem. Z kolei astronomów może zainteresować wskazanie faz księżyca.

6) Inwestycja

Najdroższe i najstarsze marki zegarków, jak Patek Philippe, Rolex i inne, stale zyskują na wartości. Jest to niezła okazja do zarobku. Kupując na aukcji zadbany model, możemy go później odsprzedać z zyskiem kolekcjonerom.

7) Dziedzictwo rodzinne

Odziedziczony klasyczny zegarek to wspaniała pamiątka po przodkach. Nosząc je od czasu do czasu, przywołujemy wspomnienia i wzmacniamy pamięć o zmarłych.

8) Uczucia

Zegarkom można nadać silną wartość sentymentalną. Możesz dać upust swoim uczuciom, obdarowując bliską osobę markowym egzemplarzem. Efekt ten wzmacnia osobisty grawerunek. Taki spersonalizowany upominek od ukochanej sprawia, że czujesz przy sobie jej obecność a w trudnych chwilach dodaje otuchy.

zegarek z grawerem

Pretekstów do noszenia „fajnego sikora” są tysiące. Oto kilka mniej poważnych z nich. Pół żartem, pół serio 😀

9) Rekwizyt

Kiedy nam się spieszy, możemy wymownie spojrzeć na nadgarstek i dać do zrozumienia, że to nie najlepszy moment na rozmowę.

10) Test zamiarów

Załóż drogi zegarek i sprawdź czy osoba, z którą się zadajesz rzeczywiście ocenia ludzi powierzchownie.

11) Nawyk punktualności

Niektórzy uważają, że osoby kontrolujące czas na zegarkach naręcznych są bardziej punktualne od tych wybierających smartphony.

PS Nie ma badań naukowych potwierdzających tę tezę.

To by było na tyle. Jeśli przychodzą Wam do głowy inne powody dlaczego warto nosić zegarek (zupełnie serio lub zabawne), dajcie znać w komentarzach!

 

 

 

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s